Specialista na community management & back office
Praha
Baví vás komunikace s lidmi a nedělá vám problém administrativa? Pak se neváhejte přihlásit! Do našeho eCommerce týmu hledáme kolegu / kolegyni na pozici Specialistay na community management & back office. Vaší hlavní náplní práce bude budování pozitivních vztahů s našimi zákazníky, zpracovávání požadavků zákazníků našeho e-shopu, komunikace s uživateli prostřednictvím našich sociálních sítí, případně i telefonicky, výpomoc s administrativou v rámci týmu a další aktivity.
Vaše odpovědnosti:
Každodenní komunikace se zákazníky jak v písemné tak telefonické podobě.
Zpracování zákaznických požadavků, objednávek, reklamací.
- Odpovídání na dotazy v rámci recenzí (Google, Heureka) a na sociálních sítích.
- Práce v systému e-shopu + v účetním a skladovém systému Helios.
- Komunikace se skladem
- Administrativní podpora týmu.
- Spolupráce s dalšími odděleními v naší společnosti.
Koho hledáme?
Proaktivní přístup v budování kvalitních vztahů se zákazníky.
- Bezchybný písemný projev.
- Velmi dobré komunikativní schopnosti a schopnost empatie.
- Schopnost zvládat a řešit krizové situace
- Práce na obdobné pozici v oblasti zákaznické péče nebo back office výhodou.
- Znalost MS Office, uživatelská znalost sociálních sítí (Facebook, Instagram, LinkedIn…)
- Samostatnost, spolehlivost, odpovědnost.
- Týmovost – nejsilnější jsme, pokud táhneme společně za jeden provaz!
- Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou
Na co se u nás můžete těšit?
Kromě výjimečné pracovní příležitosti a možnosti vytvořit reálnou a viditelnou hodnotu se úspěšný kandidát může těšit na:
odpovídající platové ohodnocení
neformální firemní kulturu s rychlým rozhodováním,
možnost přicházet s novými nápady a sám je realizovat
flexibilní začátek a konec pracovní doby
pracoviště na Praze 4 v příjemných kancelářích
Místo výkonu práce:
Pod Višňovkou 27, Praha 4
Termín nástupu:
ihned
Požadované vzdělání:
Středoškolské
Kontakt
Eva Jirsová
HR Manager
Zaujala Vás tato pozice? Kontaktujte naše HR oddělení ZDE